Usein kysytyt kysymykset
Valaisimien valitseminen on helpointa luokkien kautta. Kun vie hiiren päätason valikossa kohtaan VALAISIMET, avautuu megavalikko tuotekategorioiden kanssa.
Jos haluat löytää tietyn värin tai tyylin valaisimelle, käytä suodattimia tuoteluettelon yläpalkissa.
Jos sinulla on kysyttävää valaisimen ominaisuuksista tai jonkin teknisen valaisimen sopivuudesta, ota rohkeasti yhteyttä.
Puhelin: +372 5184 133
Sähköposti: info@light24.fi
Sisäänrakennetut LED-valaisimet eivät usein tarvitse mitään lisäosia, mutta monille valaisimille on tarpeen ostaa lisää valonlähteitä, ja useat tekniset valaisimet tarvitsevat lisäksi laitteita, joten on hyödyllistä seurata valitun valaisimen suositeltuja lisälaitteita, joita järjestelmä tarjoaa.
Jos sinulla on kysyttävää valaisimen ominaisuuksista tai jonkin teknisen valaisimen sopivuudesta, ota rohkeasti yhteyttä.
Puhelin: +372 5184 133
Sähköposti: info@light24.fi
Kun olet valinnut sopivan valaisimen, lisää se ostoskoriin. Jos tuotteella on vaihtoehtoja koonnin, värin tai teknisten ominaisuuksien suhteen, varmista, että olet tehnyt oikean valinnan vastaavasta pudotusvalikosta. Kun olet lisännyt tuotteen ostoskoriin, tarkista myös tarvittavat lisätarvikkeet, jotka järjestelmä suosittelee tuotteen kanssa. Kun olet valmis ostoskorisi kanssa, voit siirtyä tilauksen tekoon.
Kun olet löytänyt sopivat tuotteet, tee tilaus.
Tilauksen tekemisen yhteydessä täytä ehdottomasti tähdellä * merkityt kentät. Tarvitsemme yhteystietosi, jotta voimme tarvittaessa tarkentaa toimitusosoitetta, ilmoittaa, kun tilaus on matkalla sinulle tai ilmoittaa, jos toimitusaika jostain syystä pitenee.
Voit ostaa tuotteita joko vierailijana tai rekisteröityneenä käyttäjänä.
Tilauksen tekemisen yhteydessä voit täyttää kentän yrityksen nimen lisäämiseksi. Jos järjestelmässämme on tilaus, johon on lisätty yrityksesi nimi, lähetämme tilauslaskun yrityksen nimelle sähköpostitse.
Voit ostaa tuotteita joko vierailijana tai rekisteröityneenä käyttäjänä. Jos sinulla on lähitulevaisuudessa tarvetta ostaa lisää valaisimia, on kätevämpää käyttää kirjautumisvaihtoehtoa, jossa tilaaja- ja toimitustiedot ovat jo valmiiksi täytettyinä.
Tilauksen maksamiseen voi käyttää erilaisia maksutapoja. Valitse luotto- tai pankkikortti ja sinut ohjataan maksunvälityspalveluun, jossa voit valita haluamasi verkkopankin ja suorittaa maksun. Luotto- tai pankkikortilla maksamiseksi sinun on syötettävä korttitietosi.
Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua, ota rohkeasti yhteyttä.
Tilauksen voi maksaa myös laskulla, esimerkiksi jos haluat tehdä tilisiirron suoraan omassa pankissasi. Tätä varten rastita kohta PANKKISIIRTO.
Puhelin: +372 5184 133
Sähköposti: info@light24.fi
Ostoksen tekemisen yhteydessä voit valita haluamasi toimitustavan. Toimituskulut riippuvat tilatun tuotteen mitoista ja painosta.
Toimitusaika riippuu valitusta valaisimesta ja voi vaihdella kolmesta päivästä kolmeen viikkoon. Jokaisen valaisimen yhteydessä on ilmoitettu arvioitu toimitusaika, mutta tilaus voi saapua sinulle hieman aiemmin tai myöhemmin. Teemme parhaamme, jotta valitsemasi valaisimet saapuisivat mahdollisimman nopeasti.
Jos tilauksesi ei ole saapunut määräaikaan mennessä, joka oli ilmoitettu tilattujen tuotteiden kanssa, ota ehdottomasti meihin yhteyttä, jotta voimme selvittää, miksi tilaus viivästyy. Tarvittaessa olemme valmiita tarjoamaan vaihtoehtoista tuotetta tai löytämään jonkin muun kompromissin. Jos käy ilmi, että tilattua valaisinta ei ole enää saatavilla tai se on kadonnut toimituksen aikana, palautamme tilauksen summan.
Puhelin: +372 5184 133
Sähköposti: info@light24.fi
Jos haluat seurata lähetyksen liikkumista, se on mahdollista sen jälkeen, kun olemme lähettäneet tilatun tuotteen varastoltamme. Tähän tarkoitukseen kysy seurantanumeroa tiimiltämme keskusteluikkunan kautta.
Jos haluat muuttaa toimitusosoitettasi tilauksen tekemisen jälkeen, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@light24.fi. Merkitse viestiisi ehdottomasti nimesi, puhelinnumerosi, tilausnumerosi ja uusi toimitusosoite.
Jos lähetys toimitetaan sinulle kuriirin kautta, varaa hetki aikaa tarkastaa se kuriirin läsnä ollessa. Jos tuote on jostain syystä vaurioitunut kuljetuksen aikana, dokumentoi se kuriirin läsnä ollessa (ota valokuvia tai video) ja lähetä asiaankuuluvat tiedot meille osoitteeseen info@light24.fi
Jos tilasit lähetyksen pakettiautomaattiin, toimi samalla tavalla. Mitä nopeammin ilmoitat meille vaurioituneesta lähetyksestä, sitä helpompaa meidän on selvittää tapahtumien kulku ja tarjota ongelmaan sopiva ratkaisu (tuotteen vaihto, palautuksen järjestäminen jne).
Myöhästyneitä reklamaatioita tuotteen ulkoisista vaurioista on hyvin vaikea käsitellä.
Kaikille tuotteille myönnetään 2 vuoden takuu, ellei valmistaja anna pidempää takuuta, kuten LED-valaisimille yms. Takuutodistuksena toimii annettu kuitti.
Jos tuotteessa ilmenee vika tai ongelma takuuajan aikana, ota välittömästi yhteyttä meihin. On mahdollista, että ongelma voidaan korjata asianmukaisella huollolla tai tarvittavan varaosan vaihtamisella.
Puhelin: +372 5184 133
Sähköposti: info@light24.fi
Jos sait väärän tai vaurioituneen tuotteen, ilmoita siitä meille välittömästi, ja teemme parhaamme, jotta saat haluamasi tuotteen mahdollisimman pian.
Jos tuote on vaurioitunut, pyydämme ottamaan kuvan tuotteen ongelmasta, lisäämään siihen lyhyen kuvauksen ja lähettämään meille sähköpostitse osoitteeseen info@light24.fi
Jos tuote ei jostain syystä sovi sinulle, voit palauttaa sen 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Jos tuote ei jostain syystä sovi sinulle, voit palauttaa sen 30 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Valaisimen on oltava vahingoittumaton, alkuperäispakkauksessa ja myyntikelpoinen.
Tuotteen palauttamiseksi pyydämme täyttämään ”Palautuslomake”.
Palautamme tuotteen hinnan kokonaisuudessaan 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet valaisimet varastoomme. Palauttamiseen ei sisälly postituskuluja.
Kaikkiin kysymyksiin voit ottaa yhteyttä puhelinpalveluumme: +372 51 84133 (09:00-17:00) tai sähköpostitse: info@light24.fi
Jos haluat tehdä pieniä muutoksia valaisimeesi, olemme mielellämme valmiita auttamaan: esimerkiksi riippuvalaisimien korkeuden säätäminen katosta, kytkimen lisääminen seinävalaisimiin jne.
Ole rohkeasti yhteydessä ja kerro toiveistasi, niin teemme parhaamme, jotta saat täydellisen valaisimen.
Jos valaisimissa ilmenee ongelmia takuuajan päättymisen jälkeen, olemme valmiita suorittamaan valaisinten huoltoa tai korjausta työpajassamme. Ota tällöin yhteyttä tiimiimme, jotta voimme tarjota parhaan mahdollisen ratkaisun jokaiseen yksittäiseen tapaukseen.
Pyydä tarjous
Kirjoittakaa meille
Unique and timeless Unique and timeless
design design
Tule käymään
Tallinnan toimistolla