Verkkokaupan Light24.ee omistaja on Light24 OÜ (rekisteröintikoodi 11986323), jonka rekisteröity osoite on Tiigi tn 6/2, 61602, Tõravere, Tarton maakunta, Viro.
Asiakastuki
Soita meille +372 5184 133 tai lähetä meille viesti osoitteeseen info@light24.fi
TUOTEHAKU VERKKOKAUPASSAMME
TUOTTEEN LISÄÄMINEN OSTOSKORIIN
Valitse haluamasi tuote(t) ja lisää ne ostoskoriin. Saadaksesi täydellisen käsityksen tuotteesta, tutustu liitettyyn kuvaukseen – mitat, koristelu, tekniset tiedot ja muu tarpeellinen tuotetieto.
Jos tuotteella on muuttuvia vaihtoehtoja, löydät yhdistelmän vaihtoehtoja alasvetovalikosta. Näet tuotteen vastaavan version parametrit ja hinnan. Lisää valitut tuotteet ostoskoriin. Suosittelemme ehdottomasti valitsemaan valaistuslaitteellesi sopivan lamppupolttimon. Jos polttimo toimitetaan valaisimen mukana, siitä löytyy vastaava tieto.
TUOTTEEN LISÄÄMINEN OSTOSKORIIN
Valitse haluamasi tuote(t) ja lisää ne ostoskoriin. Saadaksesi täydellisen käsityksen tuotteesta, tutustu liitettyyn kuvaukseen – mitat, koristelu, tekniset tiedot ja muu tarpeellinen tuotetieto.
Jos tuotteella on muuttuvia vaihtoehtoja, löydät yhdistelmän vaihtoehtoja alasvetovalikosta. Näet tuotteen vastaavan version parametrit ja hinnan. Lisää valitut tuotteet ostoskoriin. Suosittelemme ehdottomasti valitsemaan valaistuslaitteellesi sopivan lamppupolttimon. Jos polttimo toimitetaan valaisimen mukana, siitä löytyy vastaava tieto.
OSTOSKORIN KÄSITTELY
Ostoksia tehdessäsi voit valita sopivan toimitustavan. Toimituskustannukset riippuvat tilattujen tavaroiden koosta ja painosta.
Asiakas voi valita tilattujen tavaroiden noutamisen henkilökohtaisesti meidän edustustoimistolamme Pärnu mnt. 146 Tallinnassa.
Voit ostaa tuotteita rekisteröitymättömänä käyttäjänä (vierailijana) tai rekisteröityneenä käyttäjänä. Täytä kaikki tarvittavat kentät (punaisella tähtiellä merkittyjen kenttien täyttäminen on pakollista), valitse itsellesi oikea käyttäjänimi ja salasana (jos haluat rekisteröityä käyttäjäksi). Varmista, että tarkistat ilmoitetun osoitteen ja yhteystiedot, muuten voi ilmetä ongelmia tilattujen tavaroiden toimituksessa.
Lisättyäsi tuotteen ostoskoriin ja suorittaessasi ostoksen loppuun, sinulle esitetään erilaisia maksuvaihtoehtoja (asuinmaasi mukaan):
a. Verkkopankkimaksu – voit maksaa tuotteet heti;
b. Maksaminen osamaksulla (vain Virossa asuville asiakkaille);
c. Pankkisiirto – järjestelmä antaa pankkitilimme tiedot ja kertoo, kuinka suorittaa pankkisiirto;
d. Korttimaksut – voit valita erilaisia luotto- ja pankkikorttimaksuvaihtoehtoja.
Huomaa, että arvioitu toimitusaika alkaa vasta onnistuneen maksutapahtuman ja/tai maksun jälkeen. Jos maksat tuotteet verkkopankin kautta, suorita maksutoimenpide ja paina sitten ”Palaa kauppiaaseen” -painiketta.
TOIMITUS JA TAKUU
Jokaiselle tuotteelle on määritetty toimitusaika. Toimitusajat lasketaan ”odotettuna enimmäisaikana” – useimmissa tapauksissa tilatut tuotteet toimitetaan nopeammin kuin ilmoitettu.
Jos laitat samaan ostoskoriin tuotteita, joilla on eri toimitusajat, tilatut tuotteet toimitetaan enimmäistoimitusajan mukaan. Mikäli haluat vastaanottaa tilauksesi osissa, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Käytämme tuotteiden toimittamiseen monia kuljetusvaihtoehtoja. Useimmissa tapauksissa käytämme omaa kuljetuskalustoa ja Smartpostia. Suuremmat paketit kuljetetaan pitkäaikaisten logistiikkakumppaniemme toimesta. Kuten aiemmin mainittiin, voit myös noutaa tuotteet henkilökohtaisesti toimipisteestämme osoitteessa Pärnu mnt. 146 Tallinn.
Tuotteita vastaanottaessasi varmista niiden kunto. Jos tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa, dokumentoi vauriot kuljettajan läsnäollessa ja ilmoita meille mahdollisimman pian puhelimitse tai sähköpostitse. Mikäli mahdollista, ota valokuva vaurioituneista tuotteista. Myöhemmät vaatimukset ulkoisista vaurioista on hyvin vaikea hyväksyä.
Kaikilla tuotteilla on 2 vuoden takuu, ellei valmistaja tarjoa pidempää takuuaikaa (esim. LEDit jne.). Takuu/huoltosopimus on kuitissasi ja maksutositteessasi.
Palautuskäytäntö
Saapumisen jälkeen ostajalla on oikeus peruuttaa verkkokaupassa tehty sopimus 14 päivän kuluessa.
Peruuttamisoikeus ei koske, jos ostaja on oikeushenkilö.
Jotta 14 päivän palautusoikeus olisi voimassa, tilattua tuotetta ei saa käyttää muulla tavalla kuin tuotteen luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan selvittämiseksi, kuten fyysisessä kaupassa tuotteen testaamisessa olisi sallittua.
Jos tuotetta on käytetty muuhun tarkoitukseen kuin sen luonteen, ominaisuuksien ja toiminnan selvittämiseen tai jos siinä on käytön tai kulumisen merkkejä, verkkokaupalla on oikeus vähentää palautettavaa summaa suhteessa tuotteen arvon laskuun.
Palauttaakseen tuotteen ostajan on annettava ilmoitus peruutuksesta, ja se on lähetettävä sähköpostiosoitteeseen info@light24.ee viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Palautuskulut maksaa ostaja, ellei palautuksen syynä ole, että palautettavan tuotteen sisältö ei vastaa tilausta (esim. virheellinen tai viallinen valaisin).
Ostajan on palautettava tuote 14 päivän kuluessa ilmoituksen antamisesta tai esitettävä todiste siitä, että tuote on luovutettu kuljettajalle kyseisen ajanjakson aikana. Kun palautettu tuote on vastaanotettu, verkkokauppa palauttaa ostajalle kaikki sopimuksen mukaan saadut maksut viipymättä, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa peruuttamisilmoituksen vastaanottamisesta.
Verkkokauppa voi kieltäytyä palautuksista, kunnes se on saanut palautetun tuotteen tai kunnes ostaja on esittänyt todisteen tuotteen palauttamisesta, sen mukaan, kumpi tapahtuu ensin. Jos ostaja on valinnut verkkokaupan tarjoaman toimitustavan, joka poikkeaa verkkokaupan tarjoamasta edullisimmasta vakio-toimitustavasta, verkkokauppa ei ole velvollinen korvamaan kuluttajalle kustannuksia, jotka ylittävät vakio-toimitustavan kustannukset.
Verkkokaupalla on oikeus peruuttaa kauppasopimus ja vaatia tavaran palautusta ostajalta, jos tavaran hinta verkkokaupassa on merkitty virheen vuoksi merkittävästi markkinahintaa alhaisemmaksi.